Powrót

Regulamin Promocji „Pokaż świadectwo odbierz małego PolarKrusha za 3PLN”

DEFINICJE

 

Promocja – promocja “Pokaż świadectwo, odbierz małego PolarKrusha za 3PLN”, która polega na przyznaniu Klientowi możliwości zakupu małego napoju PolarKrush w niższej cenie, po spełnieniu warunków określonych w Regulaminie “Pokaż Świadectwo, odbierz małego PolarKrush za 3 PLN”; 

 

Organizator – Gravity Park sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Goplańskiej 35, 02-954 Warszawa, tel. 22 113 14 41, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000514593, wpisana w rejestrze REGON pod nr 147296989, o numerze NIP 9512380720, z kapitałem zakładowym w kwocie 5.000,00 zł, e-mail: info@hangar646.pl; 

 

Regulamin – Niniejszy Regulamin Promocji “Pokaż świadectwo, odbierz małego PolarKrusha za 3PLN”, który określa warunki i zasady korzystania z Promocji;

 

Klient – osoba zamierzająca wziąć udział w Promocji, posiadająca zdolność do czynności prawnych, a w przypadku osoby nieposiadającej zdolności do czynności prawnych osoba fizyczna, na której udział w Promocji wyraził zgodę opiekun prawny lub bierze udział w Promocji w obecności swojego opiekuna prawnego;   

 

Świadectwo – świadectwo ukończenia roku szkolnego 2024/2025 wydane przez przedszkole, szkołę podstawową lub średnią spełniające wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 7 czerwca 2023 roku w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków;

 

PolarKrush – wydawany w ramach promocji napój PolarKrush w małym rozmiarze tj. 330ml.  W ramach Promocji Klient nie jest uprawniony do odebrania napoju o większej pojemności. 

 

POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. Promocja prowadzona jest stacjonarnie w Hangarach 646 prowadzonych przez Organizatora zlokalizowanych w Warszawie przy ulicy Dalanowskaiej 29, oraz ulicy Wał Miedzeszyński 646. 

 

2. Promocja jest realizowana w oparciu o niniejszy Regulamin, a biorąc udział w Promocji Uczestnik akceptuje jego warunki.

 

3. Promocja obowiązuje wyłącznie w dniu 27.06.2025 r. w godzinach funkcjonowania Hangarów 646.  

 

WARUNKI UCZESTNICTWA W PROMOCJI

 

4. Klient może wziąć udział w Promocji, jeżeli spełnia wszystkie poniższe warunki:

 

a) w czasie trwania Promocji odwiedzi jedną z lokalizacji Hangaru 646, 

 

b) okaże pracownikowi bistro Świadectwo w formie; oryginału, skanu, kopii lub zdjęcia.

 

5. Po spełnieniu warunków określonych w pkt. 4, Klient jest uprawniony do jednorazowego zakupu PolarKrush w małym rozmiarze w promocyjnej cenie 3 PLN/brutto. 

 

6. Jedno Świadectwo uprawnia jednego Klienta do jednorazowego zakupu PolarKrush w promocyjnej cenie.

 

7. PolarKrush zostanie wydany Klientowi na bistro Hangaru 646 niezwłocznie po spełnieniu warunków, o których mowa w pkt. 4 oraz pkt. 5.

 

OGRANICZENIA, WYŁĄCZENIA Z PROMOCJI

 

8. Promocja nie łączy się z innymi zniżkami czy akcjami promocyjnymi organizowanymi w Hangarach 646.

 

9. Obsługa bistro Hangaru 646 może odmówić sprzedaży PolarKrush w promocyjnej cenie jeżeli:

 

a) okazane Świadectwo jest podrobione lub nieautentyczne;  

 

b) Klient skorzystał z Promocji;

 

c) Świadectwo nie należy do Klienta lub zostało już wcześniej wykorzystane do udziału w Promocji. 

 

W przypadku odmowy sprzedaży PolarKrush w promocyjnej cenie obsługa bistro Hangaru 646 jest zobowiązana do poinformowania Klienta o przyczynie odmowy oraz pouczenia o możliwości złożenia reklamacji.

 

10. Klient jest uprawniony do skorzystania z Promocji wyłącznie w czasie jej trwania. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości skorzystania z Promocji w tym czasie z przyczyn nieleżących po stronie Organizatora, a Klient nie może skorzystać z promocyjnej ceny w innym terminie.

 

11. Promocja nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych. 

 

12. Promocja nie stanowi oferty ani przyrzeczenia publicznego w rozumieniu Kodeksu cywilnego.

 

13. Organizator promocji zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia Promocji, bądź przedłużenia czasu jej trwania, z powodu zaistnienia ważnych przyczyn, co nie doprowadzi jednak do naruszenia praw nabytych przez Uczestników.

 

REKLAMACJE

 

14. Reklamacje dotyczące Promocji mogą być składane w formie pisemnej lub e-mailem na podane dane kontaktowe Organizatora.

 

15. Reklamacje podlegają rozpatrzeniu w ciągu 14 dni od ich otrzymania przez Organizatora. O wyniku przeprowadzonego postępowania reklamacyjnego Organizator poinformuje Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej. 

 

DANE OSOBOWE

 

16. Dane osobowe nie są przetwarzane na potrzeby Promocji.

 

17. Do przetwarzania danych osobowych Klienta dochodzi wyłącznie w procesie Reklamacji. Organizator przetwarza dane osobowe osób składających reklamację (imię, nazwisko, adres e-mail lub adres korespondencyjny, []).

 

18. Administratorem danych osobowych jest Gravity Park sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Goplańska 35, 02-954 Warszawa, e-mail: info@hangar646.pl.

 

19. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu rozpatrzenia Reklamacji, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny).

 

20. Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia Reklamacji oraz przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.

 

21. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu oraz skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

22. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do rozpatrzenia reklamacji. 

 

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

23. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Każdy dokument oznaczony jest datą, od której obowiązują jego postanowienia.

 

24. Uczestnika Promocji obowiązuje regulamin obowiązujący w dniu korzystania z Promocji 

 

25. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego lub przepisy właściwe dla miejsca zamieszkania konsumenta.

 

26. W razie zmiany lub unieważnienia wskutek prawomocnego orzeczenia sądu, któregokolwiek z postanowień Regulaminu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy.

 

27. Wszelkie spory pomiędzy Usługodawcą a firmą będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy miejscowo według przepisów Kodeksu postępowania cywilnego. 

 

28. Organizator zgłasza gotowość do rozwiązywania sporów w trybie ugodowym, w tym dochodzenie roszczeń w trybie pozasądowym ADR (Alternative Dispute Resolution). W takim przypadku prosimy o składanie skarg za pomocą strony: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL Podmiot uprawniony, do którego można skierować skargę zależy od wyboru konsumenta. Rejestr w Polsce takich podmiotów wraz z danymi teleadresowymi oraz adresem strony internetowej można zleźć tutaj: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php